A DXN cég
szokásos negyedéves sikerszemináriumát tartotta június 1-én a Lurdy házban. A
telt házas, nagy sikerű rendezvény minden előadása tanulságos, informatív és
lelkesítő volt.
Fathemi Ghani
előadásának a témája a saját sikerképlete volt, ahol 14 pontban szedte össze
mikre érdemes odafigyelni a DXN hálózatépítés során, és mik azok a fókuszok és
teendők amik előre viszik az üzletet.
Mr Ghani
egy nagyszerű személyiség, akit nem az érdekel, hogy hány ezer dolláros
fürdőkádja van, vagy milyen menő autója, hanem az üzletének fő motiválója, hogy
minél több embernek segítsen valami plusz extra jövedelem megszerzésében.
Az ő fő
munkaterülete az Arab Emirátusok, de nagyon sok munkát fektet az olyan szegény
országokban élő üzletépítőkbe, mint Pakisztán vagy Szudán!
Ezeken a helyeken a havi plusz száz dollár is sokat számít a megélhetéshez életben maradáshoz! És ezekben a szegény országokban élő emberek, üzletépítők megveszik a DXN termékeit, és a kvalifikációhoz szükséges minimális 100 pontot, pedig sokuknak majdnem ennyi csak a jövedelme máshonnan.
Ezeken a helyeken a havi plusz száz dollár is sokat számít a megélhetéshez életben maradáshoz! És ezekben a szegény országokban élő emberek, üzletépítők megveszik a DXN termékeit, és a kvalifikációhoz szükséges minimális 100 pontot, pedig sokuknak majdnem ennyi csak a jövedelme máshonnan.
Fathemi
úr elmondta, hogy 4 évig visszaesett a jutaléka, és megállt a színt növekedése,
mert Pakisztánba ment, hogy ott segítsen embereknek. De ennek gyümölcs egy
gyémánt vezető, aki alatt már 8 gyémánt van, és már legalább 40 ember keres ott
jóval átlag feletti jövedelmet a DXN által!
Tartalmas
előadásából sokat tanultunk.
Az
ebédszünet után Nagy Gábor ESSD
beszélt és a csapatából 3 gyémánt osztotta meg tapasztalatait.
Nagy
Gábor mondanivalójának lényege az volt, hogy az MLM-et, mint az általa
bemutatott bűvészmutatványt, mindenki megtudja csinálni, csak vannak dolgok,
amikre oda kell figyelni, amiket meg kell tenni a siker érdekében.
Mint
mondta, a tölgyfára 2 féle módon lehet feljutni, vagy felmászunk rá, vállalva a
karcolásokat, a reccsenéseket stb. vagy ráülni egy makkra és megvárni, míg
felnő alattunk! A munkát nem lehet elkerülni, és az online hálózatépítés nem
azt jelenti, hogy majd a honlapod dolgozik helyetted!
Viszont
nem a munkát kell első helyre tenni, hanem a személyes fejlődést!
Sok ember
úgy gondolja, majd ha több pénze lesz, akkor fog vetni az üzletbe, fogyasztani
a termékeket, és önképzésre költeni!
Pedig az életminőség
nem a pénzzel arányosan nő, hanem minél jobban fejleszted magad, növeled az
élethez való hozzáállásod minőségét, annál jobban fogsz az üzletben is haladni,
és növekszik a pénzbevételed is!
A Siker
képlete nála: HIT X MLM ahol minden betűnek tartalma jelentése van!
Pld Hit,
helyes hozzáállás, helyes önbecslés, igényesség, intuíció, motiváció,
lelkesedés, munka stb.
Nagy Gergely ESD Gábor
fia személyes indulásáról, motivációiról beszélt, majd egy kedves életből vett
történettel vezetett rá, hogy ha valami nem megy, akkor nem szabad kétségbe
esni, hanem mindig új és új módszerek kipróbálásával, megtalálhatjuk a saját utunkat
és sikerünket.
Orsy László SSD arról
beszélt, hogy a szerencse mindig tudatosan meghozott döntések után társul az
emberhez! A szerencse fontos szerepet játszik ebben az üzletben, de csak az
lehet szerencsés, aki az adott helyzetekben meghozza a néha nehéz döntéseket,
és jó irányba fordítja a kormánykerekeket!
Farkas Corinna SD is
online hálózatépítéssel indult, és azt mutatta be ő milyen eszközöket használt,
és milyen módszerek voltak nála sikeresek. Beszélt a 3 lépéses módszerről, és a
kávéklubokról meg a plakátokról, amik nála nagyon beváltak!
Kócsó László hálózatvezető ezután röviden egy új fejlesztést mutatott be http://mdxn.hu/authenticate/login ami abban segít, hogy hamarosan már okos
telefonokról is elérhető minden szolgáltatás, és akár telefonon keresztül is leadhatjuk,
kifizethessük a rendeléseinket, vagy regisztrálhassunk be valakit az üzletbe!
Specht József DD,
szokásosan sok humorral fűszerezett előadása saját terméktapasztalatára épült,
miszerint a vérnyomása helyreállt és a súlyos derékfájdalmai eltűntek.
Előadása
második részében arról beszélt, hogy a siker olyan, mint a paprikás krumpli,
nem elég az összetevőket az asztalra tenni, hanem fel kell dolgozni azokat és
össze kell főzni! Vagyis a célok, álmok, a befektetett munka, a szuper online
eszközök együtt fognak élvezhető valós eredményt hozni!
Tonk Emil arról beszélt, hogyan használjuk a telefont helyesen az
üzleti életben!
Ha
nem vagyunk felkészültek egy üzleti telefonra, hogy ha nem úgy készülünk fel,
mint ha személyesen látnánk, akkor az lejön! Akkor nem fog működni!
A
telefon hátránya, hogy néha nem interaktív. Tudnunk kell 1 szavas, 1 mondatos
üzeneteket hagyni! Hasznos információt hagyjunk, legyen benne konkrét
információ!
Ha
üzleti időben, üzleti ügyben telefonálunk, akkor ne idegesítsük az ügyfeleket
azzal, hogy nem tudnak elérni bennünket.
Legyünk
azok az emberek, aki jól tudja kifejezni és befejezni magát!
Ha
nekünk jogunk van felhívni számára váratlan pillanatban, akkor nekik joguk van,
hogy nemet mondanak! Ezekre készüljünk fel! Nem szabad személyesnek venni, hogy
ha nemet mond, ne haragudjunk rá! Készüljünk fel arra is, hogy valószínű
kérdezni fog és nekünk tudnunk kell rá válaszolni! Legyen előttünk minden
információ a ganodermáról, dxnről, konkurenciáról stb!
Ha
minket hívnak, akkor nekünk van jogunk nemet mondani, tudni kell kimenteni a
másikat! Az hívja vissza, akinek érdeke, hogy visszahívja! Ha neki, akkor
ajánljunk fel időpontot. Ha nekünk, akkor meg kérjük meg, hogy adjon, időpontot
mikor hívhatom.
Mindaddig,
amíg mi hívünk, addig nekünk van jogunk letenni a telefont!
Ha
mi kezdeményezünk hívást, akkor a környezetbe ne legyenek zavaró hangok! Azok a
hangok, amik a környezetünkben vannak számunkra természetes, de a másik
oldalnak nem biztos!
Az
okos üzletemberek, akik gyorsan vonzóvá szeretnék tenni az ajánlatukat, azok
figyelnek erre!
A
legközelebbi DXN szeminárium szeptember 11 én lesz, oda már téged is
szeretettel várunk!
Nincsenek megjegyzések :
Megjegyzés küldése